canvas

tänk vad enkelt det blir när livet och dagar bara flyter på,de bara är och passerar utan krångel,motgångar och man känner att man orkar det där lilla extra. bra dagar som gör livet värt att leva. denna vecka har varit så, hittills. och har alla förutsättningar att fortsätta. efter hårt arbete och utbildning hela dagen spenderade jag eftermiddagen och kvällen med en av de enklaste man kan umgås med. vi krävde en bil och drog oss uppåt kurvan och gick igenom alla möbelvaruhus och käka middag,och hann även in på bolagret,inte bolaget. där inne köpte jag utrustning till min återupptäckta,gamla hobby/passion som jag hoppas kunna komma igång med snart. avslutade kvällen med Ikea och kan stoltsera med att jag gick igenom hela varuhuset utan att köpa nånting! eloge till mig. tog ett varmt bad när jag kommhem,är grymt trött Eftr. En trevlig kväll så nu ska jag bädda ner mig och jobba den sista arbetsdagen innan helg,återigen är den mycket välkommen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0