10.10.10

 idag blev inte alls som jag har tänkt. känner mig tom,och nästan lite ledsen,men jag vet inte varför.
  klockan är snart åtta och inget vettigt har blivit gjort,inget speciellt har hänt eller,en helt obetydelsefull dag i en helg som passerade alldeles för fort. hade planer på att baka,men jag tog tag i att fixa min dator. har inte haft tillgång till den de senaste tre veckorna,något med inloggningen. efter att tjatat på min käre sambo en för många gånger lessna jag och kontaktade min andra datorexpert,keep it in the family,pappa är ju faktiskt pensionerad datatekniker,så jag fråga,vi funderade och testade och sen efter några om och men,så var det fixat,äntligen är jag tillbaka med min fina lilla svarta. men tack gode gud att jag haft min iphone,hur hade jag annars överlevt? haft kontakt med omvärlden? ;)
 imorgon är det äntligen dags för träning. har som sagt varit träningstorka under snart två veckor. har haft för mycket inplanerat som krockat med passen,eller så har jag fortfarande kännt mig risig,men imorrn blir det järnet och sen ska jag försöka springa minst en gång den här veckan. är sambo nästan hela veckan tror jag,så jag hoppas vi kan sporra varandra. men jag avslutar helgen med lite tända ljus och melissa horn på spotify. ska inte dra igång tv. skadligt och utttråkande. ska plocka lite också. jag är en plockare. inte nödvändigtvis pedant (gud nej,damm,damm...) men ordning på mina saker det vill jag ha! när käresta kommer blir det thé och mackor i soffan.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0