kylan är verkligen här och idag använde ja...

img_0307 (MMS)

kylan är verkligen här och idag använde jag mina "nya" uggs!! prisa Gud,va sköna! varför har jag inte haft några sådana mysskor innan? en dags jobb kvar sen blir det långhelg. ska njuta varenda minut. blir en sista veckas jobb och sen väntar en veckas värme. sol i mitt ansikte och värmande vindar omkring med en drinkjävel i handen, Maria! känns orealistiskt på nåt vis att det är dags och åka,har inte ägnat en enda stund eller tanke åt packningen,så det kanske jag borde under kommande ledighet? Blir en lugn helg med min finaste som jobbar hela helgen. han är verkligen den finaste,min fina. älskling


Kommentarer
Postat av: Darlingen

Drinkjävel it is. Lita på det!!

2010-11-18 @ 11:31:20
URL: http://mecb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0