ingen ska nånsin få komma så nära

 haft en strålande dag på jobbet.den gick av bara farten,idag också,och liksom,allt bara flöt på. vad har hänt? kan det bero på den stundande semestern? eller kanske för att jag kläckt mina planer? spelar ingen roll,njuter så länge de varar. julpyntat i charken idag,riktigt roligt,när man får chansen att vara kreativ,för att senare ta hand om våran fina fiskdisk,och även där vara kreativ. skitskoj. vet ju att det är något kreativt jag vill jobba med,i framtiden.
 blev hämtad av min käre far som barmhärtigade sig över mig så jag slapp gå hem i snöovädret. men jag kan inte hjälpa att jag börjar bli lite julsugen. jag kan skippa det där med julklappr,det är bara stress och skit,men det andra. pyntet,glöggen,lussebaket och allt godis jag ska göra ! kommer bli tjock! först all inclusive en vecka på semestern och sen komma hem lagom till jul och äta mera tjockismat..
 har verkligen tagit tag i packningen idag,hela köksbordet är fullt! men jag kör på en taktiken. allt fram på köksborde först,sen packar jag och skriver pack-lista,lättare att skriva ner det man HAR packat,kanske konstigt?
blir mera packning och plock innan det blir ett långt bad innan desperates på kanal 5. det är mitt heliga program i veckan,det enda.


 men du fick mig att komma nära dig . . .
 


mitt köksbord so far






nu är det jul i mitt hus




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0