frostbite

iiiiiiiiih vad Sverige har blivit kallt,stockholmsnatten var inte nådig. blev en tvåtimmarsresa upp till stan igår efter jobbet. Tack vare mina uggs och pälsmössan klara jag mig dock,och kom hem till min fina där det väntade inhandlad lax och rödvin. drog senare in till city och Kristoffer och satt och snacka skit till midnatt innan vi drog till fabriken där det blev kö i alldeles för lång tid, freeezing och massa folk! nu god,hemresan på morgonkvisten ska jag inte ens nämna,höll på att grina och dö av kylan!!!! nu påväg hem igen, ikväll vankas det födelsedagskalas och det blir godaste fisksoppan. Hem och ångduscha först och sen redovför ännu en trevlig kväll. Imorrn sista dagen i Sverige på en vecka.längtar efter solen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0