sommarkväll .

nyss hemkommen.haft en lång underbar sommarkväll med bästa fia hemma hos henne och daniel. fikat,myst med kissen och pratat sommar,inredning,bullar,tårtor,jobb och massa annat strunt,medans daniel spika panel på garaget.tog varsin filt och mumsa i oss fika och gav till sist upp innan myggen åt upp oss. en kopp thé i soffan innan jag tog cykeln hem. älskar sånna här kvällar när klockan bara tickar iväg och det känns som man kan vara vaken hur länge som helst. nu ska jag dock inte vara det. ska snart lägga mig,måste ju orka jobba imorrn,för då ska jag vara handledare för min nya kollega - fia ! yes,nu blir vi kollegor honey.


 


 dags att bättra på brännan på benen,blir nog inga problem
då jag har sol nästan hela dagen och kvällen.
pendlade mellan balkonegen och tvättstugan hela eftermiddagen .



oväntat besök i butiken idag. stupid skate,som tobbe sa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0