semester

 lite overkligt,men börjar ändå lite smått komma till insikt att,ja,jag har semester. i tre veckor ska jag gör allt,och ingenting och fullkommligen strunta i allt som har med plikter och jobb att göra. en salig röra som just nu inte tillför någon glädje,men det har ju som sagt varit ett mycket speciellt år hittintills,speciellt,i negativ bemärkelse. i helgen har det varit jobb och sen hela kvällen och natten var det bröllop,all in. hamna hos fia på tapas och vin,och drinkar och vi fullkommligen sög in oss av allt som visades på tvn. allt från middagen till sista valsen. många tårar,men ja,har man en liten romatiker inom sig är det inte lätt att hålla tillbaka. jag vet,jag är en tönt. 
 idag har jag mest gått som i ett töcken,trött mest hela dagen. antgligen behövs lite rehab såhär i början,men det får bara bli för en kort stund. midsommar hägrar och det bär av redan på torsdag. imorrn blir det stockholm med käresta,imorrn ska jag köpa en klockan,ingen uropenntjafs,en riktig klocka. ikväll blir det fotboll och grillning,idag har jag nämligen äntligen blivit med grill. ännu mera vuxenpoäng dräller in.
 





 hoppas på att den blir välanvänd


Kommentarer
Postat av: Fia

Vad fint det blev =) Hoppas korven smakade bra oxå =P Lycka till på jakten imorron, vill veta allt om storlek & färg... =)

2010-06-21 @ 22:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0