fina fia

 varit en lång men produktiv dag. körde min lilla strategi idag,gick bra,men mindre framåt dagen,vilket berodde på yttre omständigheter.men det blev en middagsdejt planerad under dagen så med ett glatt humör tog jag min cykel och for hemåt. hann städa och röja undan lite innan jag hamna hemma hos fia som ordnat godaste middagen. har för första gången i mitt liv ätit blåmusslor idag. bjöds på en skaldjurssoppa med ötaioli och pommes på sida om,så himla gott,med vitt vin till maten. och en knubbis som mer än gärna ville vara med. till efterrätt blev det vattenmelon.,prata om ditten och datten. bl.a om gröna människor i rockar.och när daniel kom hem kolla vi på nästan hela strul innan jag for hem.
 har sovrumsfönstet öppet lite nu och jag hör hur det festas och tjoas en bit bort. är 9ornas avslutningsbal ikväll. blev alldeles rörd när jag mötte de tidigare ikväll såå fina. där har man varit,men det är länge sen nu.
dags och sova,imorrn mera jobb,sen blir det mera fia och mariatid. vi ska till södertälje en sväng för lite ärenden. blir säkert en bra dag och bra kväll imorrn.



 puss gumman


Kommentarer
Postat av: Fia

Puss gumman!

nart bär de iväg till Trosa, känns skumt....

Men vi ses ju i eftermiddag, längtar ♥

2010-06-10 @ 08:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0