fabulous women

 sommar.helt underbart. väldigt varmt ute,men jag får nästan dåligt samvete varje gång jag går in,det är ju det här jag väntat på i 6 månader,om inte längre. har iallafall smörjt in mig med spf 20,så nu måste jag ändå vara inne en stund och låta det sjunka in. hade en strålande kväll igår,och hur roligt som helst allihop. var sammanlagt 11 stycken tappra tjejer som begav oss mot universitetet. hade lite otur i starten när vi hamna i bilkö som sega sig fram,men 10 minuter innan start rusade jag och kerstin iväg mot start,vi var taggade till tusen ! satsade på springa fort men hamnade dock i fel fålla,så det blev springa istället,men vips var starten igång och vips var man i mål. riktigt roligt och bra tid,plus att vi hade snyggaste hejjaklacken bestående av martin och johan. njöt sedan av våra picknickar innan vi drog oss hemåt och somnde gott. är ännu mera taggad nu,så jag och kerstin har bestämt att det blir tjejmilen i september !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0