allt som jag har längtan till

 helgen har passerat,måndag och snart tisdag också. dagarna på jobbet segar sig fram,då de är nedräkning som gäller för min del,bara 3 dagar till och sen är jag fri. i hela 3 långa veckor. och det härliga är att jag inte har någonting planerat (förutom en förhoppningsvis gotlandsresa me finaste tjejen maria) men utöver det hoppas jag på sol,lata dagar,besök i trosa,hänga på stockholms uteserveringar med kärleken och fira midsommar i lindesberg,precis som förra året. sitter nu med ett glas rödvin och ska se till och få någonting gjort. senare ikväll kommer finaste och imorrn efter jobb blir det sthlm tills det är dags för jobb på fredag. finaste,finaste finaste . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0