tre små ord ♥

 TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT!! Har varit vaken sen 04.00 i morse,ja,det är sant !
Nyårshelgen är förbi och det blev en succé vill jag tro,även om det blev lite svart där runt 03.00? 19 personer och 3 hundar trängdes i en villa bland kastruller,ölburkar,tallrikar,välkomstdrinkar,hummer och oxfilé. Underbar blandning folk,och lagom med upptåg och vi lyckades hålla kranen rinnande och alla hundar inne ^^, 
Nyårsdagen vaknade vi med ett ryck,sådär runt 12.00. Pallade oss upp sådäääär fräscha va. En efter en trilla in i köket som såg ut som FAAAAN och tv-rummet likaså,såg ut som det gått igenom en tromb,men vi tog det med ro och fixade brunsch bestående av ostbricka,rökt vildsvin,mackor och juice.  Samtliga hamnade sen i soffan och glodde på diverse bra och icke bra filmer innan Jenny fixa pizza och vi drog på en rulle med Shyffert,en riktigt härligt lagom slapp nyårsdag 2010.
 Imorse gick man som sagt upp 04.00. Inventering på jobbet,men jag började dock inte förrens 07.00 men vad hjälpte det när hundar ska matas och rastas? Tog en dusch och pallade mig sen till jobbet. Slapp dock räkna,i år igen ? Men någon måste hålla ställningana i charken,så det gjorde jag och Annie idag. Ska försöka hålla mig vaken ett tag till,så jag inte förstör hela sömnen. Imorrn blir det jobb bara några timmar,sen är jag ledig måndag. Ska börja planera mina inredningsplaner i v-rummet. Bubblar av idéer just nu !

 Bra början på 2010,dock väldigt trött,ingen nyhet. 
 


" I stöket,i köket,bland alla underbara vänner . . ."

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0