She was already gone long ago . . .

 Hemma efter en lång men trevlig dag. Första halvan av dagen spenderades med min man bland damphundarna(sorry,men de är underbara också) som väckte oss vid 8 men vi sov gott till tio iallafall. Fixade godaste brunchen med äggröra och bacon och ÄNNU mera vitlök. Jag tog sedan tåg upp till Estocholmo för att möta upp Maria och sen käkade vi god kinamat - lyckling och lis. Och sen brakade vi på stort med banansplit till efterrätt ! Kände stort sug att spendera lite pengar så vi tog tuben in till city och drog runt i butikerna och blev nöjda med resultatet båda två,även om jag behöver ett besök till snart,finns mycket bra nu. Såg även till mina stora lycka att lönen denna månad blev MYCKET bättre än jag hade trott,thank God!
 Ännu en glad överrasking när jag kom hem nu är att avin till mitt bord har kommit!! Imorrn blir en buzzy day. Ska hinna förbi banken,ner på byn och inhandla lite diverse saker,tvätta ett helt lass tvätt,sola plus skapa nån form av organisering i lyan,looks like crap ! 
 Nu blir det måla av !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0