famlar omkring utan koll

 Sjuk,ledig,semester ? Vad blev den här veckan av? Knappt haft koll på vilken dag det varit eller vad jag har gjort. Fast mellan hostninga och mina smålurar har jag hunnit endel,i slutet av veckan iallafall.
 * Hela vardagsrummet är om-målat !
 * Mitt nya v-rumsbord är på plats och det är också om-målat
 * Mina köksmöbler är målade (mycket målande har det blivit,svart,svart,svart)
 * Jag har blivit brunett
 * Hade tapaskväll/natt hos Fia. Övervåningen full av tjejer och vin,källaren full av killarna :)
 * Unnat mig en shoppingdag och lyckades fynda en del
 * Fått upp hyllor i köket/hallen
 
 Jovars,det börjar arta sig,inte riktigt nöjd -än. Men kommer jag nånsin bli det? Och vad ska jag göra när jag är nöjd?Flytta? ^^,  Helgen har bestått av mycket rödvin,och skidor.Suttit och häckat hela dagen framför TVn och kollat skidor och somnat om vartannat. Bjöd sen över lite folk på midag bestående av min paradrätt-Wok!  Det blev en succé såklart ^^,
Känner just nu stor behov av förnyelse. Hemma,borta,mig själv. Är 100 på att jag ska ta tag i mitt nyårslöfte iallafall under våren nu. När pappa och jag åkte hem från Södertälje i fredags blev jag ännu mera taggad !
 Imorgon är det tillbaka till jobbet iallafall. Känns bra,slippa uggla hemma och göra nada. Imorgon blir det träning på kvällen,årspremiär. GUD VAD JAG LÄNGTAT!



" Numera brunett,suits my mood . . ."




" Michis!!! Jag behöver en jävla danskväll/natt med dig snart!! . . ."





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0