tillbaka

 tillbaka till verkligheten,uppe tidigt för jobb,men det var bara trevligt. träffa alla glada kära kolleger. julen står verkligen för dörren överallt och det är snö,Snö,SNÖ! älskar det! känner mig som ett litet barn. känner att den här julen kan bli bra. kanske inte just julafton,den ser jag inte fram emot direkt,men vägen dit,med alla nära och kära, och allt som är planerat innan dess. har satt upp ljusslinga på balkongen,dock inte familjen taikons från förra året...köpt amaryllis och hyasinter och imorrn blir det julbakshandling och lite diverse till julbordet hos matilda på lördag!
 fastnat framför datorn och spanar efter julklappar. så himla svårt! fast mer för att det alltid slutar med att jag klickar hem nånting till mig istället.. som igår fick jag hem en ny tröja,finaste och nöjdare än på mycket länge! fick även hem andra julklappr som jag klickat hem från nätet. allt såg verkligen hellyckat ut,så hoppas att det blir glada miner på julafton. har redan planerat in julshopping i stockholm på lördag. ska skriva lista och verkligen vara seriös och förhoppningsvis komma hem med allt så jag bara har nån enstaka kvar. sen ska jag ägna resten av dagen till att strosa runt och njuta av storstan. kanske unnan mig nåt fint? ^^, 


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0