trasig

så jävla trasig idag. helt uppåt väggarna vad grisigt det blev igår. vad hände? blev nog lite för mycket julsnaps blandat med julmat och marängswiss,men jäklar vad lyckat det blev. återigen är det bevisat att vi har de bästa inom våra plåtväggar. så är det.  redigt trött efter en hel dag på stan igår också i stockholm,turligt nog var jag på hemväg när bomberna gick av,herregud,precis i de trakterna traska jag omkring. tur att ingen skada sig. obehagligt.
 hursom så är nästan alla julklappar färdiga nu,var så duktig och organiserad igår med min lilla lista och allt,så har bara nån kvar sen kanske det kan bli lite julefrid? mer än så här blir det inte. är så otroligt trött. nu väntar jag på att sambon ska komma hem,det blir fet burgare till middag,sen middag. precis vad våra bakismagar behöver.
imorrn är ja nog männska igen . . .

 

 


 Matildas fina gran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0