kärlek

städat nästan hela lägenheten,sagot in nästan alla julklappar och nästan börjat med maten,jag gör allt lite halvant idag ^^,  en urproduktiv dag på jobbet idag. vem sa att man behöver träna när man jobbar på charkavdelningen under juletid? det är nu vi bygger upp alla muskler som ska hålla hela nästa år. men vi har trevligt och ett glatt humör,vi vet hur de ska tas.
 enligt säkra källor hade jag fått reda på att vår utflygna svenska som flytt oss för kalifornien var hemma,bara över jul,men utan en tanke på att hon skulle dyka upp på jobbet så senare idag är det plötsligt nån som säger "ursäkta" till mig,och jag,proffsig som jag är säger givetvis "ja..?" och där stod pillan! herregud,kokoshuvud jag är! lovely att träffa henne,nu blir det rajraj på juldagen! förhoppningsvis kommer en darling från skåne hem också..
 ute snöar det,massa och hela tiden! men jag älskar det. alla gröna jular vi klagade,och nu ska jag faan inte klaga. det får mig att hitta den där sinnesron jag behöver vid den här tiden på året. dock blev det en tuff dag idag så det blev att knata upp och lägga sig i solariet efter jobbet. vet att jag inte borde,det är inte nyttigt,men ibland behöver man den där värmen och färgen i ansikten,den vill jag ha kvar ett tag till.

 mår just nu riktigt bra,utan att säga för mycket. vet att allt kan vända fort,men just nu njuter jag av kärleken och vardagen ♥ har hela veckan fullspäckad med jobb och julfiranden på olika håll,imorrn blir det jobbkväll och sen tidigt på onsdag och å måste jag hinna med allt som är kvar,sen blir det lite tight. jobbkväll innan julafton och sen upp och jobba jul. sen är jag ledig i härliga tre dagar som jag bara ska jula och mysa. som sagt, för första gången på länge längtar jag efter julen...



 


kör en gammeldags stil på klapparna i jul

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0