Sjuklingens klagan

mår lite konstigt,förkylningen vill inte riktigt ge med sig och det har inte blivit mycket gjort idag.självklart är det ju själva meningen med att vara sjukskriven,men jag har aldrig riktigt gillat det här med att vara stilla,om det inte är nåt jag valt själv. blir ännu en dag hemma imorrn.om vädret tillåter blir det nog en lite promenad.Sverige är påväg att bli kallt igen,konstigt att det gick så fort.fast den här sommarenvar inte kort,den kändes alldeles lagom och alldeles underbar om jag får säga det själv. tankarna är annars ett virrvarr av tankar,men ännu känns det bra,jag har blivit inriktad på mitt mål,hoppas nu inget kommer i vägen. lyckades innan förkylningen tog sitt grepp om mig rota runt i mina garderober och kastat iväg endel,plockat ihop en kasse med skor och väskor som behövande kanske vill ha,vill bara bli av med all skit,skit som bara belastar och står i vägen. snart ska jag ringa min fina maria sen blir det nog en kväll i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0