perfect day,glad i spend it with you

 aaaaajj! mina ben värker så in i bomben. och jag har inte gjort något annorlunda,jobbat som vanligt,cyklat till och från jobbet och inget mer ansträngande än så. dock mådde jag überkonstigt imorse.
gårdagen blev konstig,bra,underbar och vemodig. blev en lunch med underbara gänget ute vid mollstaberg och crêpsvagnen. stämmningen var tryckt och inte så mycket sas. åkte vidare hem till fia och fikade och spela pingis tills vi svettades innan det bar ut mot landet där det väntades söndagsmiddag,plus att janne var färdig ,ed sitt sommarkollo och det var dags att hänga med husse hem. blev en riktigt trevlig middag ed efterrätt och massa trevligt prat innan det var dags att åka hem,sova och sen upp tidigt för jobb. sa hejdå till jenny. vilken skum känsla. säga hejdå till en person man näst intill träffat varje dag,eller hört de senaste året,krama om och veta att man inte kommer befinna sig på samma plats på de kommande 13 månaderna? jättekonstig känsla som sagt. nästan ogreppbar,surrealistisk.
 idag var det dags att säga hejdå till min inneboende. vet att han snart är tillbaka,men det kommer inte bli
riktigt samma sak,har varit sommarsambo hela sommaren nu,så nu har jag ju blivit van. kom tillbaka till mig! nu har jag kraschat i soffan,framför sex and the city,det är min tillflykt när jag är ensam hemma,med det i bakgrunden eller sittandes i soffan är dom och förblir det perfekta sällskapet,tycker jag. imorgon är det jobb tidigt igen och sen blir jag hämtad av fia och vi ska till skhlmen och sen blir det ikea. my oh my,vad jag har suktat,längtat,trånat efter ikea,hela jökla sommaren. jag måste vara bäng i huvet. inga kattbebisar än. kom igen nu knubbis,kläm fram dom,så både matte och jag kan lunga ner oss. 


 


 iphone,iphone,du tar upp hela min hjärnaktivitet just nu,och jag har dig inte ens !?


Kommentarer
Postat av: Darlingen

Snart gumsan, vi ska planera in en iPhone helg! :) Puss

2010-08-17 @ 12:25:13
URL: http://mecb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0