långa tunga serier som vi säger i branchen

har typ ätit snor i tre dagar nu!!nä,usch vad äcklig jag är,men jag är helt igenblockad i bihålorna och näsan,kroppen värker och hatar denna förbenade förkylning.tur att jag är sambo hela denna helg,orkar inte göra nått men vill samtidigt inte spendera den helt själv. arbetesdagen gick trots allt bra,trots kort om folk så var vi ett glatt gäng i charken och alla fina kollegor runt i butiken kom med bra förslag för att bli av med snor och slem,själv gick jag till systemet efter jobb och införskaffade en liten flaska cognac,snart blir det lobomba med finaste i soffan.imorgon blir det inget alarm ställt.vi är båda lediga och jag har alla planer att ta en lång sovmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0