höstplanering

 kors i taket,solen skiner. trodde hösten hade kommit alldeles för tidigt och tänkt stanna,men man kan väl inte kalla det här sommarväder? men hoppas att det blir varmt nån vecka till framöver. annars är hösten alltid en tid för mig för förändringar,som att året börjar,på nått vis. man betämmer sig för att ändra saker,inköp,planerar resor eller saker att göra. kanske för att man vet att man går mot kallare och mörkare tider,man behöver liksom saker att se fram emot för att palla vardagen. på sommaren är jag mycket mera en ta -dagen-som-den kommer och lever mer i nuet. men på hösten/vintern,omöligt. har iallafall fått klartecken om semester i nov/dec så då bär det av mot varmare breddgrader med maria! vi hoppas på en vecka på kap verde. det kallar jag att ha något att se fram emot. annars på min to-do-list;

* skaffa en iphone - kan inte stå emot längre
* färga håret brunt igen - och klippa lugg !?
* nya glajjor (helst flera par)
* spara,spara,spara pengar!!! vet vad jag vill,och det ska jag ha!
* resa till kap verde

en liten men ack så trevlig lista,den lär bli längre . . .

Kommentarer
Postat av: Darlingen

När du ska skaffa din iPhone kan vi passa på att färga håret på varann tycker jag! Det är verkligen tajm att färga här också kan jag säga... det solblekta ska väck! Puss

2010-08-05 @ 21:29:17
URL: http://mecb.blogg.se/
Postat av: Fia

De e pga katten va? =P

2010-08-06 @ 07:58:53
Postat av: Anonym

haha,ja,det ÄR pga av katten :P

2010-08-06 @ 15:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0