hello new iphone,im in love

 förkyld och förkyld. precis vad jag inte behövde just nu. har varken tid eller ork,och stana hemma finns inte ens på kartan,redan kort om folk. bara att härda ut en dag till,imorgon fredag och det ska bli underbart med ledig helg. hoppas på en hyfsat lung sådan,har nog ingen ork för nåt rajraj,men ett glas rött vin skulle inte sitta helt fel.
 varit på banken efter jobbet idag,fixat lite viktigt och bokat in mig på ett möte. kanske dasg att ta tag i livet,framtiden,och ska passa på att ställa lite frågor och undringar jag har. det skriker vuxenpoäng va?
 nu ska jag krascha i soffan,dra filten över mig och vila en stund,sen ett bad innan mat. ska leka med min nya fina underbara iphone4 också....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0