femtonde augusti

 jag börjar bli gammal,eller är det bara allmänt vett? att man kanske inte borde skrika,väsnas,tuta med bilar och cruisa runt utanför klockan tre-fyra på morgonen? samma visa i nästan tre veckor i streck,mer eller mindre varje dag? börjar tröttna rejällt av att vakna var och varannan natt,men antar att skolorna börjar snart? sommarlovet slut? som sagt. är jag gammal och grinig eller har jag bara allmänt rätt till min klagan?
 hursom,finaste skulle upp tidigt idag också,imorgon är det min tur. somnade om en stund och gick sedan upp för att nu i nån timma ha badat,peelat,rakat och fixat ansiktsmask och bara tagit hand om mig själv,härligt. fixat god frukost nu och sitter framför sex and the city. när jag blir ensambo nu vet jag att det kommer bli en hel del av den varan,samt andra filmer som jag faktiskt är ganska sugen på att se nu när hösten närmar sig.
 ska sitta kvar en stund och njuta av söndagmorgon,sen blir det en sista svep med dammsugare och mopp,städat och klart inför ny jobbvecka har alltid varit skönt tycker jag. ska sedan försöka se någolunda vardaglig och chic ut för lunch och sedan middag ikväll,ser ut att bli grå dag. 


 


english breakfast,dock utan bacon and eggs . . .





svenska kräftorna från igår,jättegoda !




stike a pose,i min finfina hakklapp . . .





martin skulle se svår ut,dock lite svårt i det blommiga mönstret ? ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0