end of weekend

 äntligen tog jobbhelgen slut. utan sambo i hemmet blev det en ganska lång helg,med mycket sömn och korta kvällar,inte direkt någon filmkväll. men det blir det ikväll. 5an ska börja visa en svensk polisserie(ännu en!) och ja,jag tänkte allt kolla om det är nått att ha. idag efter jobbet blev det ett spontant besök i skogen,drog på oss stövlar och tog varsin hink och gick ut för att leta skogens guld,men det blev ingen vidare plocklycka. några stycken,som jag lovat ska bli varm macka på tisdag. dock fick jag myggett över hela kroppen! och i ansiktet,dumma dumma mygg. skönt att det blir kallt snart så de kan DÖ! hursomhelst,även om det inte blev någon vidare svamp,så var det himla skönt att strosa omkring bland kärr och stigar och blåbärsris. så harmoniskt i skogen och jag skulle kunna gå i timmtal utan att tröttna. imorssn är det äntligen dag att dra på sig träningskläderna igen. fia och jag har lovat och bestämmt att gå på annas pass kl 19 imorrn,så det ska bli härligt! jag är peppadredan nu,hoppas det håller i sig.                    






snaaaart har jag den i mina händer !

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0