det känns bra

ja,nu har jag efter en natts sömn hunnit smälta det lite,en aning iallafall,och det känns fortfarande bra. känns som att det är den här vägen jag ska gå,och det känns på nått sett tillfredställande i hjärta och själ. hur det går får den närmsta tiden utvisa. sitter nu ute på balkongen som blivit höststädad och fin. kan på nått sett känna,för det är mest en känsla,att hösten är på gång. det är nått i luften,kyligt,men ändå inte. lite märkligt,men ja,så tycker jag.
 fått rena städnojjan idag,eller,den infann sig redan igår,men jag har gett mig fan på att kasta allt jag inte använder,och sånt som är för fint att kasta,det får jag ge bort,om det är nån som vill ha. två av mina förråd jag har i lägenheten har mer eller mindre aldrig blivit städade sen jag flytta in,och det är nu ungefär ett år sedan. kanske på tiden? plus att det skulle kännas mycket bättre att veta att man inte har en massa skit liggandes runt omkring. det jobbiga är ju att det kommer ta lite tid,så det ser ut som ett bombnedslag lite här och var.

 













lättlagad mat,ensam som man är just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0