det är så lätt att fantisera

trodde jag skulle vara riktigt trött vid dethär laget. ensam,vilket har varit väldigt ovanligt,så nu ligger jag här vaken och tänker på allt mellan himmel o jord. funderar på vänner från förr,vad ska man ha på sig imorgon,vilka stövlar ska jag köpa till hösten,vad gör jag om ett år och såna konstigheter. men det som ligger närmst är nånting som borde skett för länge sen,ett förslag som ska läggas fram,och förhoppningsvis få ett positivt svar. ledig imorrn.blir en kort vecka med fest på lördag,fixat en liten going away present. hoppas hinna med en bio,och imorrn var det visst minigolf? får se om löser världsfreden innan jag somnar nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0