börjar bli för gammal

tror att jag lite smått börja leva igen. tuff helg med liten livskris (jo,liten),fest och allt vad det innebar. tror ingen gick förbi oberörd. och så ska det ju fan vara. blev verkligen en fest att se tillbaka på. hällregn hela långa lördagen,men vad gör det när det är fest och man är omringad underbara härliga vänner ? yngsta var 2 månader och den äldsta 94. helt underbart.hela jennys hus fylldes till brädden med folk,kräftor och drycker av alla de slag. ute samlades grabbarna under partytältet. när kvällningen kom gick det bara utför. in drog grabbarna nintendo och det blev duckhunt och super mario. ute blev det prickskytte med luftgevär. sen blev det dansa av när martin styrde upp musiken och drog in sina stora högtalare. tacka vet jag spotify! alla fick lite av allt och mitt i detta jytter blev det tequilarace,fika,frågesport,vilket jag var USEL på,jag vet inget om jenny tydligen,men honey,i love you anyway. lite pinsamt dock. . .
 dansade natten lång,tills det nånstanns på vägen spåra ut totalt,jag däcka (tydligen) först i soffan med min man,innan jag slutligen vakna och tyckte att festen nog var slut. gick in till oss och klädde av mig,och sprang sedan av nån anledning omkring naken i huset? inne i huset var det förresten wiskeyprovning och cigarr på bjudning,tur att jag inte var med. någon hade nämligen hittat sin andra hälft i fosterställning på toaletten,med fötterna utanför toadörren tidigt på morgonen...själv var jag bakis tills idag,runt luchtid,kändes det som. rackarns vilken fest. finns bilder på martins kamera som jag inte ens har något minne av hur eller när de togs. hoppas dock och tror att jenny blev rktigt nöjd med sin hej-dåfest. gonna miss you honey! men innan du åker blir det bio.






 " båda bilderna lånade av malin - inwe.se "



  
 

Kommentarer
Postat av: Darlingen

Låter som en riktig brakfest - precis som det ska va! :)

2010-08-09 @ 19:36:03
URL: http://mecb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0