because i´m worth it

 idag fick jag min belöning. ja,för det är precis så jag ser på det. belöningen för möda,värk och hårt arbete.jag har krävt det,och jag förtjänar det. även om det satt långt inne(!)så är jag värd dom,varenda liten krona. varenda öre ska in på sparkontot. jag har bestämmt mig för att spara,spara men såklart ska jag leva också.så dum är jag inte att jag har tillräkligt sparat för att kunna leva livet och unna mig också,men nu ska jag anstränga mig extra mycket.
 igår kväll blev det bio med jenny,davd och martin på heron. inception med leonardo di caprio. fruktansvärt lång,och bra,mycket bättre än jag hade trott och väldigt fängslande. lämnade biosalongen med massa funderingar,en aning fundersam och en aning förvirrad.vad är dröm och vd är verklighet. drömmer vi nu,eller är vi i verkligheten,och vad är verkligheten? ja vet,im weird . . .
 fredag imorgon och helgen blir lugn. ska njuta av att spendera de sista dagarna med min sambo innan han far upp till stockholm igen. han har inprincip bott hos mig hela långa sommaren,och nu ska han hem igen? hur sjutton ska jag klara mig utan honom,sova ensam,äta middag ensam,och inget sopranos i soffan om kvällarna?  men fia har lova (!?) att ta hand om mig. vi börjar måndagen med pilates,och på tisdag blir det ikea. men nu ska jag först se till att fixa middag,sen att det blir fredag så helgen kan komma,den är mycket välkommen.



min sköna långklänning från lindex,senaste kapet . . .




en annan långklänning,blir perfekt för vinterns kommande resa . . .




älskar blusa av olika slag,mitt fynd från zara . . .


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0