workweekend means monday off

 Varit en lång och seg arbetshelg. Men samtidigt har det inte gått någon nöd på mig,då jag haft sällskap hela helgen igenom. Fredag-lördag-söndag har jag varit sambo. Ätit god mat och somnat utmattade i soffan framför TVn,och igår högg vi in på andra säsongen! Den är fan inte bra,men på nåt sett vill man ändå kolla?!
 Hann med en långpromenad med Fia igår kväll också,5 km i elljusspåret och stannade vid källan och drack godaste vattnet,vi kände oss mycket nöjda med oss själva.
 Idag har jag varit världens duktigaste,om jag får säga det själv. Tvinga mig upp ur sängen vid 8-tiden,började spackla och tejpa i hallen och spridde ut massa tidningar över golvet och äntligen har halle blivit målad! Tog sedan en pause vid 12-tiden och cykla över till Fia för en lunch på en av de nyare restaurangerna här hemma,riktigt gott och avslutade med en kaffe. Sen var det ner till stationen och mötte upp mamma. Vi tog en promenad till kyrkan och sen hem och nu har jag ÄNTLIGEN dragit det sista med rollern,nu är det bara finliret kvar. Mycket nöjd !
 Hopp in i duschen nu och sen hem till MaPa för att hömta mina "varor" sen blir det step-up ikväll. Fullt upp,I like it!




" Hallen,innan målarmästarn satte igång . . ."




" Man blir faaan inte vacker av det här . . ."




" Hösten är officiellt här,enligt mig . . ."




" Passar på att njuta av den sista sensommarsolen . . ."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0