Jag är min egen rörmockare

 Jahapp,min första stängning ihop med Jenny gick helt ok.Jag ger mig själv knappt godkännt,även om jag inte gjorde såå mycket,fast jag ; Lyckades välta en hel trave med chips,bearnaisechips (!?) men som Jenny sa,Äh,de ska ändå ätas och gå sönder. Samtidigt får jag alla dessa över mig varpå mina glasögon flyger av mig och Jenny gastar AKTA DINA GLASÖGON!! En stund senare lyckas jag tappa 3 ägg på lagergolvet,och det går typ åt en hel papprulle för att torka upp detta,klockan är då 19.45 och ja,det var liiite dålig tajming om jag säger så. 
Och när vi väl var ute ur butiken så öser regnet ner,och jag och Jenny som skulle cykla hem ? Tur att vi kunde ringa David så han om och hämta oss. Intensiv kväll.
 Imorrn dags för Sthlm. Det blir en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0