I think I like it . . .

 Söndagkväll och ännu en helg är helt borta. Dock varit en riktigt lyckad sådan uppe i Sthlm med min man.
Fredagkvällen spenderades ute över godaste middagen på mycket länge och en flaska rödvin. Vi tog en chansning och vi blev positivt överraskade båda två hur bra det var,så dit går vi absolut fler gånger. På lördagen blev det lång sovmorgon och efter hundpromenad och frukost/brunsch blev det en rajd in till city för lite shopping. Lyckades hitta fina chinos på Weekday. Har letat hela våren efter ljusa,och först nu hittar man dom?
 Lördagkvällen var också spikad. Hemma hos Kristofer blev det Stockholmspelet med seriösa(och mindre seriösa) deltagare. Det var jag och alla grabbar. Martin,Johan,Kristofer,Jens och Ludde. Mycket grabbsnack,men jag är inte den som är den,även om jag står för att jag är pryd *blink* hans med både en intervention (?) och massa shyst musik,och det gamblades om en hel del,både om föremål och personer. Tror att vissa både blev av med hund,lägenhet och flickvän? *blink*  Sen drog vi oss alla till Olssons där Neil spelade,trevlig kväll som vanligt,även om jag och M själva fick stå för dansen. Idag ansträngde vi oss inte heller direkt. Promenad med hunden och middag innan hemfärd.
 Imorrn ny vecka,fullt upp. Träning och på onsdag kommer Michis hem,på lördag kräftskiva och vem vet mer vad som händer?



                                         


 " sommaren lever kvar en stund till . . ."



" Vi på Olssons  ♥ . . ."






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0