Home and away

 Smet lite tidigare från jobbet ikväll (10 minuter är alltid nåt)  Ska svida om för att bege mig ut på joggingtur med Fia. Eftersom träningen uteblev igår gäller det att inte tappa stinget. Magen mår bättre idag,även om det inte är helt hundra nu heller,väldigt konstigt,men NEJ,jag är inte...ja ni vet.(även om 3 pers kläckt ur sig det idag)
 Jobbdagen flög iväg idag,det planeras och försigår lite projekt på bygget,som troligtvis kommer ske inom kort,och det kommer bli SÅ himla trevligt. Nu ser jag fram emot helgens kräftskiva,kommer bli alla tiders och hell vad jag ska dansa!!


 " Oh,my honeys fick idag se solljuset . . ."




"Sex i påsen?? Inte helt ok va?? . . ." *blink*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0