Hejja Norge!

 Jajamän,det menar jag sannerligen. (varför visar sig inom en mycket snar framtid)
En mycket seg dag,släpade mig till jobbet trött som jag vet inte vad,och mötte en lika trött Jenny vid dörren. Och på den nivån har det hållit sig hela dagen,stod nästan och slumrade vid packmaskinen,så frågan är vem som var packad? Nää,usch. Körde järnet på Step upen igår och det känns i kroppen idag,men snart är det dags igen. Styrka ikväll. Min första gång,så det får bli en lugn testgång ikväll. Ser ut att det blir Sthlm i helgen,härligt,längesen det blev en hel weekend. Mycket på gång nu framöver. Nästa vecka är det one and only tillbaka på blixvisit,Michis! Och till nästa helg blir det kräftskiva. Yes,hösten rullar på . . .



 " Kolla in mina muskler,syns dom??? . . ."


Kommentarer
Postat av: Fia

Så fin! vi får leta vidare efter träningskläder, klännig vill man ju inte ha =P

2009-09-03 @ 18:46:25
Postat av: Fia

Så fin! vi får leta vidare efter träningskläder, klänning vill man ju inte ha =P

2009-09-03 @ 18:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0