When love takes over

 Haft en strålande ledig dag,som blev lite annorlunda än jag tänkt mig. Blev en promenad i morse med min käresta som skulle upp med tåget. Vinka hejdå och sen bar det av,men blev hejdad då min mamma ringer och undrar om jag ska med till Södertälje. Absolut,så raka vägen hem och byta upp och sen upp med tåget. Jag bjöd på fika och sen strosa vi runt och kollade vinterjackor och prata jul och massa strunt. Härligt men burr vad kallt det var!! Kom hem med tåget och möttes upp av pappa som hyrt släp för att kasta massa skrot,så jag bytte om ännu en gång för att göra mig redo för stånk och stön. Tog en rajd till återvinningsgården och slängde en jäkla massa bråte och vi kände oss ruskigt duktiga efteråt. Har nu intagit position i sängen,ska snart parkera i soffan för lite slapp och sen kommer Jenny och Fia,sista avsnittet av Hollywoodfruar får vi inte missa,har fixat skorpor och ny marmelad *blink*  Väldigt skönt och välbehövligt med en ledig dag. Blev en lång jobbhelg med tidiga mornar,gravidrykten !? och fotbollskväll.



" Köpte coolaste halsbandet, passar utmärkt till min nya klänning från Nelly.se Premiär i helgen - såklart! "




 " Gjorde ett storkok idag och fick hela 4 matlådor . . ."





" Älskar hösten . . ."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0