Love me,hate me,say what you want about me . . .

 Äntligen fått i mig mat,planterat mina ljungar ute på balkongen och plockat runt här hemma. Snart kommer Jenny förbi.Hon vill lägga pussel,och inte mig emot! "skiten" har legat på vardagsrumsgolvet sen jag flytta in nu. Tajm att lägga klar kanske? Tror jag ska bjuda honey på thé och sorbet.
 Idag fick vi städmani på jobbet,eller iallafall vi i charken. Plockade och rensade ut frysen och sen stod jag och Tanja och slängde en massa jävla onödigt skit som vi hitta. Fick ihop 6 sopsäckar tror jag.
Annars har hösten sannerligen kommit. Halsduk och vantar på. Äntligen kan man med gott samvete krypa upp i soffan med myskläder,tända sterainljus och mysa med en film och massa gott thé. IMorrn är det äntligen fredag.Och jag hoppas på fredagsmys,såklart *blink*





" I helgen blir det lite fest,och förfest hos jobbets nya hemmasägare . . ."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0