I hate bullshit

 Varit en mycket bra dag ! Har fått massor gjort och bara längtar tills morgondagen är över och sen är det dags att bege sig mot sydligare breddgrader och en ledighet på 4 dar! Jobbdagen flög förbi. Jag och Tanja styrde och ställde inne i charken och övriga körde järnet innan det var dags att återigen bege sig på möte. Vi bubblade och pratade så det stog härliga till,fan vad kreativa vi ÄR !  Samtliga är dock trötta,vi misstänker "mass-graviditet" eller så kan det vara årstiden,vi vet inte så noga *blink* 
 Håller just nu på att småpacka lite,fan vad svårt. Nu helt plötsligt,när packningen ska bli så minimal som möjligt (Ullared,Ullared) så kan jag komma på 100 saker jag kan ta med mig och ha på mig ? Hallå? En helt vanlig lördag hemma och det är utgång då kan man inte hitta nått i garderoben som faller en i smaken? surt. 
 Ikväll
blir det först thé i soffan med bänderna på TV,sen traskar jag iväg till Jenny för lite Grey´s - love våra tv-kvällar,undrar om David gör det ?? *skratt*

 


 " Håller på göra mig hemmastadg i nya skorna,oooh,love my honeys . . ."



" Väskan framme,sovsäcken nytvättad,nu är det bara resten kvar . . ."




" Lutar åt att fjällräven får komma med,stor,men vill inte frysa nere i Skåneland . . ."




" Oooh,I´m baaaad . . ."




Kommentarer
Postat av: Malin

Åhw Maria, var har du köpt de dära? Tycker dem är sjuuukt läckra, har ingen aning om jag skulle passa i dem & har aldrig ägt ett par converse men ändå kärat ner mig i vita skinnconnisar! Så wheeere do I hittar dem? :D KRAM!

2009-10-17 @ 19:04:23
URL: http://inwe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0