I am not so innocent

 Har varit otroligt duktig och ambitiös nu och betalat mina räkningar,lite smått flyttat in i mitt sovrum och plockat ihop lite tvätt samt organiserat mina inköp från Ullared. Provade precis mina lackleggings (som jag inte prova på plats) de satt jättebra,så tur att Fia fixa ett par till mig. KOmmer garanterat passa perfekt till framtida utgångar. Luktar tapetklister i hela lägenheten just nu,får se hur det går att sova i natt,eller blir det soffan tro? Imorrn står mina chafförer och väntar på mig vid 09.30. Då bär det av mot Nyköping. Ska strosa runt i centrum med mamma och pappa,ska nog bjuda dom på fika. Sen ska vi tillsammans fixa godaste middagen. Blir en bra lördag.



 " Hittade snyggaste från reebok,guld och rosa . . ."



" Lite av allt jag hitta i Ullared. Kristallkronan bästa köpet, blå påsens innehåll borde dock inte nämnas . . ."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0