Hjärtat är fullt utav er

 Sitter i soffan i vardagsrummet med en blöt hund brevid mig. Idag är det sannerligen höst ute,mitten av oktober och bara 10 veckor kvar på året? Herregud,vart tar tiden vägen?
Helgen har varit lång men det har gått. Varit trött men med goda vänner och some lovin går det mesta. I fredags styrde vi upp en liten middag hemma hos Jenny,med Fia jag och Martin. Henny fixa godaste fläskfilén med klyftpotatis och till efterrätt fluffigaste äppelpajen. Jag fixade en flaska vin,mycket gott. Undertiden glodde vi lite på Idol och kollade in massa härliga nostalgibarnprogram på youtube. Upp tidigt igår för jobb och sen fixade jag godaste middagen innan vi hamna hos Jenny igen med hela ligan och kollade fotollen medans vi moffa i oss chockladfondue som vi doppa frukt i. MUMS!  Sitter nu och funderar på om jag ska överraska min man med att baka något gott tills han kommer hem? Blir iallafall varma mackor till kvällsmål innan det blir film i soffan.
Gott att vara ledig imorrn . Nästa vecka blir bara jobb 3 dagar,sen bar det av mot Skåneland och till Michis !!!!



'
" Blött ute = blöt Janne . . ."





" Såhär glad blev han sen när han fick komma in och torka - tok . . ."






Kommentarer
Postat av: Fia

Hahaha! sötaste Janne =)

2009-10-12 @ 09:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0