Calmness for the soul

 Tror jag packat klart nu,så gott som iallafall. Och lämna precis över en påse bröd till Jenny som ska fixa lite färdkost till oss imorrn. Packa är inte min starka sida. Har aldrig tyckt om det överhuvudtaget,och det blir alltid för mycket,men nu har jag verkligen tvingat mig att bara ta med det viktigaste. Ändå står det nu i hallen ; En bag,en sovsäck,ett liggunderlag och en kudde,och min handväska måste med. Så är det. Har ändå lyckats rulla ihop min fjällräven tillbaka i sin lilla " säck" så den kommer med ! (Jag slipper frysa!)  Dock ser det ut att bli ett jäkla snöoväder !? imorrn. Lägligt? Men jag litar på mina tjejer som sköter körningen.  Ska bli så skönt att komma iväg. Ska avsluta kvällen med lite thé och mackor. Sen tappa upp ett bad och tända lite ljus. Sen blir det sussa innan klockan ringer i ottan fö avfärd. Det här blir bra det . . .




 " En helg i goda vänners lag väntar . . ."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0