jävla FITTKNAPP

Följande oerhört vuxna konversationen har ägt rum,via mejl,mellan Maria och mig.

Maria B ; Åååååh, skrev värsta messet... så råkade jag trycka på nån FITTKNAPP och hela fönstret stängdes ner... *SNYFT* Försöker igen...
Maria C ;
FITTKNAPPS JÄVEL!!!
Maria B ; Jaha, ett nytt försök då. Ska försöka hålla mig ifrån den där FITTKNAPPEN nu...


 

 " Tack min underbara,underbara vän,för att du alltid finns där när jag behöver dig,terapin idag var SÅÅ behövlig,och jag behövde inte ens be om det,du kände det på dig. Du och jag baby,alltid ♥ och Sushi på fredag blir så bra att jag dööör ! .

Kommentarer
Postat av: Darlingen - såklart! :)

Ååååh!! TACK för asgarvet bland mina tårar!! :D Och TACK för dina fina ord! Kääämpar som sagt.

Fasen va du är go, bästa vännen man kan ha!!

PUSS O KRAM!

2009-05-25 @ 22:57:20
URL: http://voyage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0