vardagslyx

 Tvättat hela långa dagen. Våldgästade hos MaPa som hade mycket fler tvättider att välja på,så jag kraschlandade där vid halv 12 och det blev lite fika och struntprat mellan maskinerna. Har umgåtts med våra 2 små monster till katter också. MaPa håller på tapetserar om i hallen så självklart ska de små terroristerna vara där,mitt i händelsernas centrum och skrika,rusa runt som små vildar och vara allmänt störande. Har jagat och busat så jag blev alldeles snurrig. Vårkänslor på G gissar jag,kattskrällen !

 Nu ligger jag i min nybäddade säng med laptopen på magen och knaprar på lite smågott,ska om ett tag knata iväg till jobbet,möta upp Heléne som slutar jobba,sen ska vi shoppa och sola,sen fixa middag hemma hos henne i Björnlunda. Jag sms:ade iväg en möjlig meny för kvällen och jo,det verkade som att det skulle kunna funka *blink*
 Solen har tillfälligt (?) försvunnit,men jag har redan bestämt mig,jag tar mina vita tygskor ! Fick min deklaration idag också,men jovisst,man får vara glad för det lilla,förra året fick jag betala,så jag ska inte klaga . . .




              " I morgon 1 månad kvar på pakten . . . "



" sen hoppas jag kunna inkassera dessa små darlingarna . . ."






 " tills dess funkar mina darlings från Esprit utmärkt . . . "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0