underbara vännen min

precis haft ett telefonsamtal med en god vän,det var välbehövligt,från min sida,(och hans ?) att höra att allt är ok. men jag ska vara på min vakt,jag vet hur du funkar min vän,alltför väl...♥

  Jobbade kväll idag men ändå så hade jag ork till att ställa mig och steka pannkakor när jag kom hem!
*en eloge till mig* Fick ett såndär akut begär efter nånting vi åt när jag och Maria var i Paris,så jag gjorde tunna,tunna pannkakor,med egengjord jordgubbssylt,och så ringlade jag chockladsås över (vem har sagt att man måste äta nyttigt?) Imorgon är det äntligen dag för Step-up igen! Har verkligen legat på sofflocket nu (som M sa igår??) *hahaha* men nej då,helt ofrivilligt från min sida *blink* imorrn ska jag köra järnet! Sen på torsdag har jag bjudit hem MaPa på fika på kvällen,det blir trevligt. Som vanligt,fullt upp ! Nu - disken väntar...



" blev väldans trångt på min lilla diskbänk..."



" Blää för burksylt - tacka vet jag hemmagjord ..."


" Voilá - slutresultatet - Supérb..."

Kommentarer
Postat av: Darlingen - såklart :)

Mmm! Ser veeerkligen gott ut!! Mums!

Själv är jag helt jävla slut, det blev makaroner och tragiska fiskbullar till middag. Snacka om NÖDMAT. Men läs min blogg så förstår du nog. Enough is enough.

Puss!

2009-03-17 @ 21:23:35
URL: http://voyage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0