Transor all over the place

 Söndagkväll och helgen snart till enda,men haft en mycket lyckad sådan uppe i Stockholm med min käresta. 
 Sammanfattar man det hela så skulle man kunna säga att vi igår kväll hade en riktigt hedelig dejt. Först blev det bio på Rigoletto,bästa bion i stan,och "Män som hatar kvinnor" och jäklar,fruktansvärt bra film. Brutal och riktigt hemsk stundvis,ibland stod håret på mina armar upp av ren avsmak.Men stunder då det blev för läskigt hade jag en hand att hålla i ♥
Efter bion blev det gourmetmiddag på Jensen´s på vasagatan,inget går upp mot deras kötträtter,jag lovar,mörare och mer prisvärt får man leta efter ! När klockan närmade sig 23.30 och restaurangen stängde drog vi vidare till "Olssons" och mötte upp Kristoffer och vi hamna i baren och satt där och snacka strunt till klockan blev 03.00. Var en jäkla salig blandning folk där igår,nån form av blandning av studentfest och transvestit-träff,och sen snyggingen jag träffa i toalettkön,jävla dreggel. Kvinna som hatar vissa män?! *blink*  Hursomhelst så var det en riktigt trevlig kväll med härligt sällskap och idag har vi sovit,ätit onyttigt och just det,det blev lite valpar idag också tror jag bestämt..*blink*




 " vad är det med mig och min "dryg-attityd? "




" GÅ OCH SE DEN !!!!! "



" Riktigt,riktigt bra bok,tjock som en bibel men jag är halvvägs redan..."








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0