shape up damned !

  Har kraschlandat i sängen med laptopen på magen,somnar jag nu så har jag förstört hela eftermiddagen/kvällen...
Vissa stunder idag har jag känt att det varit nära att rinna över,överkänslig? Varit en riktigt rörig dag,kunder har dragit och slitigt i en(är det pensionärsdag så är det...) plus att vi varit en kort. Ljuspunkten idag på jobbet var helt klart I. Småprata lite om helgen,blev lite fel i helgen när vi jobba,så hon trodde hon hade salt-förgiftat några kunder!!Men jag försäkrade henne att så icke var fallet *blink* Jag har gått och blivit hennes mentor/lärare,och ja,det går väl sisådär,eftersom jag kan vara lätt förvirrad  ibland,men det är hon också,så vi matchar varann ganska bra *skratt*  Ta till exempel idag;
 
Jag står och ska kasta kartonger i en större kartong och får in en fullträff.
Ingela; Åh,en 10-poängare!
Jag; åh,vart då nånstans? (jag vänder mig om och tittar bort mot delikatessdisken)
Ingela; (först tystnad) Ja,alltså,kastet,en 10-poängare...(!?)
Jag ; Eh,jahaaa,jag trodde nu mena nån kille...?
(Ingela går in på lagret,kommer ut igen,skrattar)

 Ikväll är det äntligen dags och röra på sig igen,Step up ! Det behöver jag,känner att jag har massa energi som måste ut, även m lusten inte är sådär jättestor för tillfället. Ska snart svida om och titta förbi MaPa.
För övrigt en bra dag,men finns en sak att tillägga - Jag HATAR grillad kyckling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0