Måndagar med Maria ♥

 Hemma och tillslut nerbäddad i en renbäddad säng. Är fruktansvärt trött men haft en toppendag med min darling på stan. Måndagarna var tredje vecka är heliga,och guld värda när vi hinner ses,käka god mat och bara snacka massa strunt (och allvar)! Hursomhelst,somliga ska till Göteborg i helgen och var ute efter lite festkläder så vi kryssa mellan butikerna på drottninggatan,kors och tvärs tills vi vart alldeles vimmelkantiga. Och mitt i detta rusade ser jag plötsligt någon jag känner igen,och jovisst,det var min käreste som var ute på stan,fan vad världen är liten,pytteliten.
 Slutligen
hamnade vi på restaurang Drottninggatan,på just drottninggatan. Men allvarligt talat var det inte mycket där som var till belåtenhet,tyvärr. Överstekt fläskfilé,isig glass och antagligen det starkaste kaffet jag någonsin druckit... men men,bästaste sällskapet,så det var helt okej *blink*

 Imorrn jobb,
och ÄNTLIGEN är min cyckel lagad (tur att min pappa är såå händig!) slipper gå till jobbet,även om det kan vara ganska skönt,men det är hem man vill komma fort,så akta er i backarna nu!!



 " Inte så gott som det kanske ser ut - tyvärr..."



" Min bedårande Maria fick sina julklappar - bättre sent än aldrig..."



" Måndagstrött men glad ändå..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0