kylskåpspoesi

Jobbhelgen till enda och det gick riktigt fort och över förväntan (var lite anti) men lite sliten,som vanligt. Gårdagen var en rikitg heldag om man säger så. Hade öppningen och mastodontpasset på jobbet (6-16.30) sen raka vägen till tårtkalas hos Nicklas och Lisa. Där var det full rulle som vanligt,lite Moraträsk (dock sluta det med att alla vuxna kolla,ingen av småtöserna. och sen blev det hockey och jag somna nästa i soffan.) Sen hem,duscha och iväg till Jenny för schalgerkväll och Margeritas! (Mums!) Jenny var en riktigt hejjar på att fixa och dona med drinkarna (eller var det Fia?) Hursomhelst, vi var väl någolunda engagerade i finalen,och det blev nog riktigt bra tillslut. BÄST var helt klart Måns min när han insåg att han inte skulle vinna  *hahaha* Loooser ! Sen tog vi steget ut i köket och körde ett parti yatzy igen! Denhär gånger var samtliga mycket,mycket mer nyktrare än sist,så huvudräkningen gick som på räls *blink*
 Blev hyfsat sent,och sen hemgång,men M och jag hamna i mitt kök och fastna där för tok för länge och snacka bara en massa strunt,Så hela 3 1/2 timmes sömn fick jag i natt,härligt. Men jobbdagen idag gick över förväntan,solen har skinit idag,vår i luften,glad i själ och hjärta,vad mer kan man begära?



" Efterfest på vårt sett...*blink* "




" I sommar blir det garanterat fler Margeritas..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0