Just another day in paradise

Nyss hemkommen. Fick skjuts av en mycket förvirrad pappa min,han prata,prata,prata så han körde "fel" åtminstonde 3 gånger,jag fick helt enkelt en extra titt av Gnesta idag. Höll på att skratta ihjäl oss när han missa att köra in på min gata...
 En mycket rörig dag på jobbet,men är det pensionärsdag så är det. Och inget ont mot pensionärer,men,det blir lite omständigt hit och dit. Karin var i ångorna idag och på hugget. Hon frågade idag,när chaffisen ville ha en autograf på ordersedeln " om han inte skulle ha en till brorsan också?" *skratt* sen när hon kom tillbaka drog hon på radion och ut dånade Dolly Parton och " 9 to 5"  Själv har jag trakasserat Stefan hela dagen,men någon måste ju bossa med bossen också,det vågar jag *blink*

 

Kommentarer
Postat av: Lost

Haha, Karin är coolast alltså! Oj vad jag skrattade högt för mig själv!

2009-03-04 @ 17:49:34
URL: http://lost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0