It´s too late to stop now - rock on !

Ja,Martin,du kanske fattar vad rubriken kommer ifrån iallafall ??  *skratt*
 
Vilket otroligt enormt cp-väder det har varit idag!?
Seriöst.nu får det bli vår. Jag vill ha leggings,converse och skinnjacka!! Idag blev det studiebesök i v-härad,över förväntan,men kaffebryggar´n var inte såå fantastiskt va?  
 Imorn onsdag och jag öppnar. Pappa ska hämta mig så ska vi ha lite mysmiddag på kvällen. Är ledig hela torsdagen,ska hämta mamma på torsdag och vi ska passa på att shoppa loss lite på Lager 157.  Träffa Vincent igen - han har tydligen blivit tjock som en korv !?  Och helgen är redan spikad,til fullo *blink*

Lite nya bilder från helge som var . . .(samtliga lånade av Fia )



" Sötaste systrarna "



" Förfriskade och glada..."


   " Michis och jag - Khalúa i glaset..."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0