It´s only you...

FREDAG! Finns det något bättre än fredagkvällar när man är ledig helgen?!
(favoritdagen,frånsett söndagar...)
 Haft en riktigt bra arbetsdag idag faktiskt,friskt humör,gick in med den inställningen idag,och det funka! Det smusslades och försegick hemlisar idag på jobbet,och jag var delaktig (och nästan alla anställda också för den delen) Jag och Mimmi drog ner på systembolaget runt lunchtid (på betald arbetstid!) och fixade chefens födelsedagspresent,en korg full med sprit och diverse drycker *blink* men Christina fyllde upp med lite frukt sen så det skulle väga lika typ *hahaha* En mycket uppskattad och glad chef har vi nu(och antagligen hela helgen,undra dock hur han mår måndagmorgon??)  
 Kvällen blir lúgn och ska spenderas hos MaPa,blir nog Let´s dance för hela slanten,och imorrn får jag äntligen sova!
I want,I need sömn!




" Jo,jag har nog det där lite dryga över mig va ? "





" klockan är 18.00 och solen lyser fortfarande - I´m alive !  "





                                                          
             " klickat hem ny bok ,många har sagt att den faktiskt ska vara riktigt bra..."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0