I just love skåningar !

Hemma och helt död,näst intill iallafall. Brukar känna mig på högvarv efter passet,men idag vart det tummen ner. Hade t.o.m glömt min vattenflaska så jag var uttorkad efter 1 timmes pass...
 Imorgon är det tidigt igen. Har massor att göra sen när jag kommer hem,och senare så kommer hela familjen hit på kvällsfika. Ska fundera ut vad jag ska bjuda på,men det lutar åt någon form av paj,mned vaniljvisp ! Helgen närmar sig,hoppas på en solig och härlig sådan!



 

 " Thiffany är underbar,men fejk-skratten i bakgrunden? Come on... ?

Kommentarer
Postat av: Darlingen - såklart :)

Så jävla underbar... Tiffany! Och rulltrappor ska man passa sig för! Livsfarligt!! ;)

Kraaam

2009-03-18 @ 22:28:52
URL: http://voyage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0