Homebuy

Yes,en lång dag på jobbet. Jobb och sen "kurs". Nu gäller det att komma ihåg att sträcka på sig,inte lyfta si,inte lyfta så,böjda knän,armarn nära kroppen...Sen fick vi beröm från chefen! Fan vad vi är bra - och ja,de är ett härligt gäng vi är,alla vi på Stoppan.
 Nu har jag kraschat i sängen,tappat lite sugen på att fixa här hemma,eftersom mitt kök är belarmat med tjockisfrysen,och överallt står det saker till höger och vänster. Det är som dåliga vibbar,Feng shui kanske?
 Och till er som försökt nå mig på mobilen - jag är superfattig (igen) jag hör av mig!






 " Pumpsen jag beställde igår ! (pyttigaste bilden,men men..."

Kommentarer
Postat av: Darlingen - såklart :)

Åh va söta skor!! :)

Jag blev väldigt suktad idag när jag var på Eurosko o såg fina sneakers... funderar på att köpa ett par via tygskor. Nått franskt märke med en tupp. Minns aldrig namnet men gillar deras skor i vilket fall! :) Puss

2009-03-03 @ 21:06:01
URL: http://voyage.blogg.se/
Postat av: Lost

Stackars Dig vännen, såå oturligt detdär med frysen

:( PÅ torsdag hoppas vi på bra vibbar (med god mat också)! Vi får käka nåt gott (kanske crepes) till Skippers program! Haha!

Hoppas Du somnar sött, ses på tors vännen!

Kraaam!

2009-03-03 @ 21:27:47
URL: http://lost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0